אל תשכח שרווחים הם הכסף שנשאר בכיס בסוף העסקה.
במצב הנוכחי אנו נתקלים בבעלי עסקים רבים שמוכנים לקיים עסקה במחיר הפסד על מנת להנות מרווחים עתידיים משוערים.
בין הציפיות לרווחים נמצאים התסריטים הבאים: ( Reference Part1 ,Part2 )(הבלוג של עידו סלע)
- לקוחות שיחזרו וירכשו במחיר מלא.
- חדירה לתודעת הציבור על ידי הפצת מוצר במחיר מוזל.
- מתן אפשרות ללקוח לקבל "tester" של השרותים להבין כמה הם טובים ולהיות לקוח קבוע.
- איסוף מאגר לקוחות עבור קמפיין עתידי.
- ועוד..
שימו לב שצריך להערך בהתאם על מנת לייצר רווח אמיתי עתידי וצריך להזהר מההשקעה בפועל.
עליכם לפעול באופן האופטימלי בהתנהלות מול אפיק פרסום זה, זו אינה עבודה לחובבנים וטעויות פה עולות הרבה כסף אמיתי להבדיל מכסף עתידי או משוער.
למידע נוסף צור קשר