1.פרסומות קופצות מול הפנים בלי הפסקה
נכון, יש סיכוי שאולי אפשר להרוויח כמה גולשים שהשאירו את הפרטים. אך תהיו בטוחים שמרבית האנשים שנכנסים לאתר שלכם, מאוד לא אוהב לראות את הפרסומות קופצות לו בעיניים.
2. הפתעות רועשות
נכנסנו לאתר מסוים ופתאום התחילה להתנגן מוזיקה. לקח לנו כמה רגעים להבין שזה האתר שמנגן אותה. עד שמצאנו איפה לכבות, העדפנו לעבור לאתר אחר, שקט יותר. אם נרצה לשמוע מוזיקה, אז אנחנו נעדיף לשים אותה בעצמנו.
3.איזו תמונה יפה , חבל שראינו אותה כבר באתרים אחרים
הקושי לצלם תמונות שמתאימות לאופי האתר, גורמות לבעלי אתרים לרכוש תמונות ממאגרים ממוחשבים. התמונות האלה לא נראות אמיתיות, וזה גם לא נראה רציני שהתמונה שמופיעה אצלנו מופיעה גם אצל המתחרה שלנו.
4.תנו לנו להיות בקשר איתכם
בעלי אתרים יצאו עמוד צור קשר, בו הם מבקשים מהגולשים להשאיר פרטים וזהו, זו הדרך שלהם לשמור על קשר איתם. אנחנו רוצים להיות בקשר, אז תשאירו מייל, טלפון, כתובת. דרך בטוחה להגיע אליכם.
5.ספרו לנו עליכם בצורה ישירה
בכל אתר אינטרנט יש עמוד אודות בו מספרים על העסק. ברוב המקרים העמוד כתוב בשפה שאיננה מספרת דבר. ההמלצה היא, לכתוב את העמוד בשפה ישירה, אישית, שתגרום ללקוחות להכיר אתכם באמת.
6.יותר מדי קידום
מקדמי אתרים מחפשים כל הזמן דרכים כיצד לקדם את האתר שלהם בגוגל. הבעיה היא שלא פעם זה בא על חשבון האופן בו האתר נראה. אז מופיעים בו ביטויים לא נכונים מבחינה תחבירית או ביטויים בצפיפות גובה. הגולש הממוצע לא יודע שיש לזה מטרה, הוא חושב שאתם לא יודעים לכתוב בצורה נכונה.
7.איפה הכפתורים החברתיים?
בשביל להבין את החשיבות של כפתורים חברתיים, מספיק להסתכל יום אחד בפייסבוק ולראות כמה אנשים משתפים עמודי אינטרנט שונים. אותם עמודים מרוויחים תנועה וזוכים לתקשורת עם הגולשים. אז איפה הכפתור שלכם?
8.איפה נמצא הבלוג שלך?
אתרים רבים מוסיפים היום בלוגים, בשביל שיוכלו לכתוב פוסטים ומאמרים בצורה פחות "רשמית", ושהגולשים יוכלו לכתוב תגובות למאמרים. אם אין לכם בלוג, אתם מפסידים את זה וחבל.
9.קריאה לא מקורית לפעולה
בסופו של דבר, בנינו אתר בשביל למשוך את הגולשים שלכם לרכוש מוצר או שירות. את זה אנו עושים בעזרת קריאה לפעולה. אבל אם נחזור כל הזמן על אותה קריאה, זה כבר לא מקורי ולא מושך.
10. מה אנחנו עושים כאן?
הבעיה הגדולה ביותר ממנה יכול לסבול האתר שלך היא, שאין לגולש מושג מה לעשות באתר ומה הוא מציע לו. גולשים יכולים לא לאהוב פרמטרים שונים באתר, אבל אם הוא ישרת אותם אז זה לא יפריע להם כל כך. אם הם נכנסים לאתר שלך ואין להם מושג מה אתה מציע להם ומה יכול לקבל ממנו, אז אתה בבעיה גדולה.
אז איזה אלמנטים באתרים גורמים לך להתעצבן ? מוזמנים לשתף בתגובות!