שלישי, 25 פברואר 2014

מהפכת הדומיינים החדשה יוצאת לדרך!

אם יש לכם עסק, אתם וודאי יודעים גם עד כמה חשוב אתר האינטרנט שלו לקידומו ולהצלחתו. בחירת דומיין לאתר היא אחד השלבים החשובים ביותר במסגרת בניית אתר אינטרנט, וגם אלמנט שיכול לעזור לא מעט לשיווקו של העסק ולחשיפתו של אתר האינטרנט. בעוד שבעבר סיומות הדומיין היו קבועות מראש, הרי שמהיום, וכחלק ממהפכה גדולה בתחום זה, ניתן לבחור סיומות רלוונטיות לעסק, בהתאם לתחומו.

כיצד באה לידי ביטוי מהפכת הדומיינים החדשה

בעוד שבעבר סיומות הדומיין היו קבועות (com או org למשל) הרי שמעכשיו ניתן לבחור סיומת לדומיין בהתאם לתחום העיסוק. ומה זה אומר בדיוק? שנת 2013 הסתיימה במהפכת דומיינים בלתי רגילה, בזכותו של ארגון האינטרנט העולמי שהשיק מאות של סיומות חדשות, הפתוחות לציבור הרחב. סיומות אלו מחולקות לפי תחומים שונים, המאפשרים לגולשים עצמם לאתר אתרי אינטרנט בהתאם לכך. גם בעלי העסק עצמו, יכולים ליהנות מסיומת לאתר המתאימה באופן מושלם לתכניו, לאופיו של העסק עצמו וגם לרעיון המרכזי, שאותו הוא רוצה להעביר. מהפיכה זו, שהתחילה בסוף שנת 2013, ונמצאת כעת בעיצומה, תימשך כשנה וחצי ותציע בכל עת סיומות חדשות ואפשרויות נפלאות לבעלי אתרים לתפוס דומיינים חדשים וליהנות מיתרונותיהם הרבים.

אז, כדאי או לא כדאי?

מדובר בהזדמנות בלתי רגילה לחשוף את אתר האינטרנט, ובעיקר את העסק, לכמה שיותר לקוחות רלוונטיים וגם ליהנות מהצלחה עסקית רבה יותר. החלפת הדומיין לכזה הכולל סיומת בתחום העיסוק, הופכת אותו לקליט וכן כזה שקל לזכור. הדומיין הופך לייחודי מאד ומבדיל את העסק עצמו מעסקים אחרים. עבור הגולשים, זהו יתרון משמעותי שכן כבר בקריאת הדומיין עצמו, יוכלו לדעת מהו תחום העיסוק וזאת, תוך שניות אחדות. כך, תתאפשר גלישה רבה יותר של גולשים באתר וגם משיכה של לקוחות פוטנציאליים חדשים, שייחשפו למוצר, לשירות או לתוכן שבו.

ואיך עושים את זה?

מי שהחליט שהכיוון מעניין אותו והוא רוצה לנצל את יתרונותיה הרבים של הסיומת החדשה, מוטב שיירשם לכך כמה שיותר מוקדם על מנת לשריין לעצמו את הדומיין המתאים לו. רישום לתהליך יאפשר לאתר סיומות שונות אך גם "לשמור בצד" סיומות רלוונטיות שעדיין לא נפתחו. מי שלא נרשם ברישום זה, יכול להמתין עד לרישום הפתוח, שבו ניתן לבחון את כל הסיומות שפתוחות לציבור, סיומות שעדיין לא נתפסו על ידי אחרים ואפשר לרכוש אותן על בסיס "כל הקודם זוכה". ההרשמה המוקדמת משתלמת הרבה יותר כמובן והיא גם קלה מאד ופשוטה מאד. במסגרת ההרשמה יש לבחור את הדומיין הרלוונטי, ובהתאם לסיומת הנכונה לאופיו של העסק או לאופייה של החברה.

עודכן לאחרונה ב רביעי, 26 פברואר 2014 10:36
מהפכת הדומיינים החדשה יוצאת לדרך! - 5.0 out of 5 based on 1 vote
דרג פריט זה
(1 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג