שישי, 13 דצמבר 2013

5 צעדים לפרסום מוצלח בפייסבוק

פלטפורמת הפרסום בפייסבוק

לפייסבוק כבר יותר מ 400 מליון משתמשים בעולם והמספר הזה גדל מיום ליום. אם פייסבוק היה מדינה זו היתה המדינה השלישית בגודלה בעולם! לכן יש סיכוי טוב שהרבה מקהל היעד שלך שוכן במדינת פייסבוק. אז איך מגיעים אליהם ?

 

פרסומות בפייסבוק – 5 צעדים לפרסום מוצלח בפייסבוק

 

פייסבוק מציע פלטפורמה פרסומית, ובאפשרותך לשים מודעה קטנה בסרגל הצידי של דפי הפייסבוק והפרופילים. יצירת והרצת קמפיין פייסבוק אפקטיבי אינו פשוט כל כך. אני אתן לך חמישה אלמנטים שעליך להתחשב בהם כאשר אתה מפרסם בפייסבוק.

 

1. קהל היעד

אחד הדברים הטובים בפרסום בפייסבוק הוא היכולת לקבוע מי יראה את המודעה שלך, וזאת בעזרת מספר משתנים, כולל מילות מפתח. אתה יכול לסנן על פי מיקום גאוגרפי, גיל, מין, השכלה, מצב יחסים, מקום עבודה, ומילות מפתח. (שמעתי על מישהו שרצה לשלוח לחברה שלו מזל טוב וסינן כל כך טוב כך שרק היא ראתה את המודעה!) על אפשרויות המיקוד של פייסבוק קרא פה.

דוגמא למודעה בפייסבוק

2. משוך והנע לפעולה

דבר הראשון שעליך להחליט הוא האם אתה רוצה להפנות אנשים לאתר שלך או להפנות למשהו בתוך פייסבוק(עמוד, קבוצה, אירוע, אפליקציה). פייסבוק מעודדים הפניה לתוך פייסבוק ועלויות הפרסום יהיו קטנות יותר. וגם, בעזרת הפניה לתוך פייסבוק, אתה יכול להנות מאפקט ויראלי של הרשת החברתית(החברים שלהם רואים את הפעולה.) השימוש המוצלח ביותר של מודעה ברשת החברתית הוא ליצור מעורבות גדולה יותר עם הלקוח כדי לאפשר הזדמנות מכירה לאחר שהלקוח יצר בך אמון. עדיף לא לנסות למכור בהודעה ישירות. אין הרבה מקום לטקסט בהודעה, ולכן שורת הכותרת (25 תווים) אמורה למשוך תשומת לב מיידית ולהציג יתרון. לאחר מכן יש לך עוד 135 תווים בגוף המודעה. אל תוותר על האופציה לצרף תמונה, התמונה היא אחד הדברים החשובים במודעה. עליך לנסות עיצובים שונים! (קרא 4. בדיקה).

3. תקציב

קבע מה הסכום שברצונך להשקיע בפרסום, ואת משך הזמן בו אתה רוצה לפרסם. לדוגמא; אם התקציב 1500 ש"ח ל 10 ימי פרסום, יש לך 150 ש"ח לקביעת התקציב היומי. דבר נוסף הוא העלות ללחיצה. בפייסבוק אתה משלם רק על הקלקות על המודעה שלך, ולא על החשיפה עצמה. עליך לקבוע מה הסכום המקסימלי שאתה מוכן לשלם על לחיצה על המודעה. אתה מתחרה עם מפרסמים אחרים על מקום, וההצעה הנדיבה ביותר זוכה. כאשר אתה יוצר מודעה, פייסבוק מציע לך טווח עלות, בחר בתוך הגבולות. תמיד אפשר לשנות את הסכומים. אם לדוגמא בחרנו תקציב של 150 ש"ח ליום ועלות מקסימלית לקליק של 2 ש"ח, המודעה תפסיק להופיע באותו היום לאחר 75+- הקלקות. ותתחדש רק ביום הבא.

4. בדיקה

ליך תמיד לבדוק את המודעות שלך. כדאי לך לייצר מספר גרסאות של המודעה. תוכל לראות בקלות איזה מודעה מתפקדת הטוב ביותר = איזו מודעה מייצרת יותר קליקים. שים לב שלאחר יצירת הודעה חדשה או שינוי בהודעה, פייסבוק צריכים לאשר את המודעה והדבר לוקח מספר שעות.

כלי המידע של פייסבוק

5. ניתוח

מהרגע שהתחלת את מסע הפרסום, עליך לעקוב ולשפרו. אם אתה מפרסם עמוד, קבוצה, או ארוע באפשרותך להשתמש בתובנות שפייסבוק נותן בעמוד. אם אתה שולח מהמודעה לאתר חיצוני, שים לב להתקין גוגל אנליטיקס או כלי אנליזה אחר. אם אתה משתמש בגוגל אנליטיקס, פשוט תשתמש בכלי בניית ה URL באנליטיקס כדי לייצר לינק לעמוד שכולל את הפרמטרים למעקב, ושים את הלינק הזה כיעד למודעה.

5 צעדים לפרסום מוצלח בפייסבוק - 1.5 out of 5 based on 24 votes
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

עודכן לאחרונה על ידי אריק דיאמנט

דרג פריט זה
(24 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג