שישי, 13 דצמבר 2013

מדוע אתר האינטרנט קריטי להצלחת העסק ?

אתר האינטרנט קריטי להצלחתכם

אתר האינטרנט הינו המקום הראשון שבו רוב הלקוחות שלך נחשפים אלייך ומקבלים את המידע הראשוני. רוב הצרכנים מבקרים באתרי האינטרנט לפני קנייה או תחילת התקשרות עסקית. מספר גורמים יכולים להוות את ההבדל בין המשך התעניינות או מעבר למתחרים. ככל שתתקדם במאמר, תבין לעומק איך כל גורם משפיע על הצלחתך ישירות ובעקיפין.

עיצוב – אתר אינטרנט המשדר חוסר מקצועיות, מראה זול או מיושן משליך על החברה אוטומטית כבר במבט הראשון. בעיני הלקוח, העסק שלך ניראה כמו האתר שלך. תמנע סינון ראשוני של לקוחות פוטנציאלים בעזרת אתר מעוצב, מודרני ומותאם למידע אותו הלקוח מחפש.

קונספט –לא רציונאלי לחשוב שאתר המתאים לתחום הנדל"ן, יתאים לתחום האופנה או אפילו למועדון כושר. חברות רבות מציעות פורמט אחיד לכל האתרים שלהן, כמובן שכך הן חוסכות כסף בפיתוח אך הלקוח הינו הנפגע העיקרי מהתוצאות.  התאמת אתר אינטרנט ללקוח הינו קריטי, ובפרט בהתאמת הקונספט של האתר. המשמעות הינה יצירת אתר שיתאים בעיצוב,בתכנים ומיקודם לצרכי הלקוחות. תפקידנו הינו להניע את המבקר והפיכתו ללקוח פוטנציאלי עם כוונת רכישה וכלים לעשות זאת.

תכנים – טעות נפוצה הינה התמקדות בעסק והזנחת צרכי הלקוח. חברות רבות המציעות שירות לבניית אתרים אינן מתמחות בשיווק, התוצאה הינה אתר, שאומנם מכיל את כל המידע והתמונות שהעסק העביר למקימת האתר, אך אינו משמש ככלי שיווקי אמיתי של החברה. דיגיטל פורס עוסקת בתחום השיווק והפרסום ומתעקשת על עריכת התכנים של הלקוח והתאמתם לקהל היעד.

הפקת תכנים טובה הינה קריטית לאתר ממספר סיבות :

א. קידום האתר במנועי חיפוש – תוכן הינו קריטריון מהותי עבור מנועי החיפוש

ב. פנייה אמיתית לצרכי הלקוח – התמקדות בלקוח ולא בעסק מהווה כיום אבן יסוד בכל פעולת שיווק, הבנת הצורך של הלקוח והצעת הפתרון המתאים ביותר הינה בגדר חובה

ג. גישור על פערי שפות – משפה טכנית ומסובכת, לשפה המובנת לכלל הציבור

ד. שילוב מסרים פרסומיים בצורה יעילה

הקל על הלקוח לקבל את המידע אותו הוא מחפש באמצעות תוכן איכותי וברור והלקוח יזכור שהוא למד זאת ממך.

ארגון וסדר – בשונה מעיצוב שמתמקד ב"איך האתר ניראה?" מבחינה של צבעים, גרפיקה ועד לרמת סוג הגופן. ארגון וסדר הינם יסודות הנוחות של האתר. אתרים רבים חוטאים בכך שמעמיסים על מבקר האתר כבר בעמוד הראשון את כל המידע. לרוב מדובר בתמונות, מבצעים, חדשות או כל דבר אחר אשר בעל העסק מרגיש שהוא חשוב ומעוניין שהלקוח שלו ידע על כך. בעל העסק לרוב מאמין שמקומם של כל הפרטים הללו חייב להיות בעמוד הראשון ומנחה את בוני האתרים להוסיף עוד ועוד מידע. פעולה זו הינה חרב פיפיות ולבסוף מזיקה לאתר בצורה משמעותית. תפנימו – אתר עמוס, מרתיע. סידור התכנים והרכיבים השונים של האתר שישתלבו ביד אחת עם העיצוב והקונספט הינה בגדר אומנות המבוססת על פסיכולוגיה. אתר קל ונוח לשימוש עושה את כל ההבדל בין מבקר שמפיק את המקסימום מהאתר, למבקר שעבר למתחרים.

הרבה אתרים עובדים לפי הנתון ש-"סביבות 85% מהגולשים צופים רק בעמוד הראשון". זו אינה אלא סטטיסטיקה יבשה. הסטטיסטיקה מורכבת מאנשים שהגיעו בטעות לאתר, מאנשים שהעומס בדף הבית הרתיע אותם, שעיצוב האתר שידר להם חוסר מקצועיות, גולשים שלא הצליחו למצוא היכן המידע שהם מחפשים וגולשים שמצאו בעמוד הראשון את מה שהם חיפשו ועזבו.

עסק שמתרשל באיכות אתר האינטרנט פוגע בעצמו, וחשוב מכל,

מצמצם את סיכויי הצלחתו.

תן לנו לוודא שאתה תצליח.

שם
עליך לרשום את שמך.

עליך למלא את כתובת האימייל.

נייד
עליך למלא מספר טלפון.

עודכן לאחרונה ב ראשון, 22 דצמבר 2013 18:12
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
דרג פריט זה
(0 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג