במילים אחרות, בגיוס עובדים בעזרת פייסבוק אנו יכולים להגיע לקהל היעד שלנו ולהציע את עצמנו כאלטרנטיבה גם לאדם אשר כרגע מועסק במקום אחר. כלומר הוא לא היה "מחפש" אקטיבית עבודה אך היה שמח להחליף למשהו טוב יותר!
מודל התשלום לפיו משלמים רק על לחיצות על המודעה, ולא על החשיפות, גורם לזה שרק על הקלקה על מודעה המפרסם משלם. כמו גם אפשרויות הפילוח שנותן פייסבוק לגבי קהל היעד.
בעזרת הפייסבוק אפשר לקבל פניות מאנשים רציניים וממוקדים (אם עשינו את החלק השיווקי נכון) וכך נחסוך זמן יקר בסינון קורות החיים.
על מנת לפרסם לדורשי עבודה בפייסבוק עלינו להציג מודעות פרסומיות. על המודעות להיות קצרות קליטות ומעודדות כניסה לדף הנחיתה שלנו. עם זאת עלינו להזהר לא למשוך יותר מדי סקרנים ופחות מדי מחפשי עבודה אמיתיים, שכן אנו משלמים על כל הקלקה עדיף פחות הקלקות יותר השארת פרטים.
מודעות לדוגמא:
לאחר ההקלקה על הפרסומת מגיע הגולש לעמוד הנחיתה שלנו.
דף הנחיתה הוא הדבר החשוב ביותר בקמפיין מוצלח, כיוון שזו החוליה המשמעותית בה הגולש אמור להשאיר לנו פרטים. אם לא הצלחנו בזאת אז כמה שהמודעה תהיה יפה ומושכת לא עשינו בזה כלום.
דף הנחיתה חייב להיות מותאם ספציפית לחברה המגייסת. לא יתכן שדף המתאים לגוף גדול ומבוקש יתאים גם לעסק קטן ומוכר פחות. צריך להתאים את המסרים לחברה המפרסמת.
"המטרה היא לא לגייס אנשים שבאים רק בשביל הכסף, המטרה היא לגייס אנשים שמאמינים במה שאתם מאמינים" - Simon Sinek
לסיכום:
גיוס עובדים דרך הפייסבוק הוא כלי אסטרטגי משמעותי החוסך עלויות בשוואה לערוצים הקיימים, חוסך זמן יקר בסינון האנשים ובעל אפשרות שליטה מקסימלית בתקציב הפרסום.
לקבלת הצעה לקמפיין גיוס עובדים בפייסבוק צור קשר.
בחינת מקרה:
דוגמא לקמפיין פרסומי שערכנו לרשת פרמייר ים המלח, המטרה היתה גיוס עובדים לניהול חנויות ומכירות בסינגפור. בעזרת הקמפיין גייסנו כוח אדם מתאים בצורה נוחה.
לחיצה על המודעה הביאה את הגולש לדף נחיתה ייעודי. בדף התבקש הגולש למלא את פרטיו.
דף הנחיתה:(לחצו על התמונה לצפיה בדף)
התוצאה הייתה תזרים קבוע של דורשי עבודה איכותיים, שהתקבלו באופן נוח בדואר האלקטרוני ושליטה בקהל הייעד שצופה במודעה.