רביעי, 12 נובמבר 2014

כמה עולה דף נחיתה והאם אפשר להקים בעצמנו דף נחיתה ?

בעולם הפרסום באינטרנט, התמחור לדפי נחיתה נע בין חינם לבין עשרות אלפי שקלים. אז כמה באמת צריך לעלות דף נחיתה, מה ההבדלים, ומה זה בכלל דף נחיתה ?

מה זה דף נחיתה ?

בהקשר לשיווק באינטרנט, דף נחיתה זהו דף שעומד בפני עצמו שבדרך כלל שונה מאתר האינטרנט המרכזי שלך ותוכנן עבור מטרה ממוקדת אחת - בד"כ יצירת לידים.
זה אומר שבדף הזה אין ניווט כללי הקושר אותו לאתר. הסיבה המרכזית לכך היא כדי לצמצם את האפשרויות העומדות בפני הגולש, כך שננחה אותו לעבר מטרת ההמרה של הדף.

דפי נחיתה לדוגמה:

קישור לתיק העבודות (לחצו בתיק העבודות על דפי נחיתה)

שם
עליך לרשום את שמך.

עליך למלא את כתובת האימייל.

נייד
עליך למלא מספר טלפון.

מהן המטרות האפשריות לדף הנחיתה?

  • יצירת לידים
  • מכירת מוצר/ים ישירות מהדף
  • מכירת שרות/ים ישירות מהדף
  • הרשמה לניוזלטר
  • התקנת אפליקציה
  • לייק לעמוד פייסבוק
  • ועוד..

למה דף נחיתה טוב קריטי להצלחת פרסום באינטרנט ?

השימוש המרכזי בדפי נחיתה הוא בד"כ למסעות פרסום ממומנים בגוגל, בפייסבוק או ברשתות פרסום אחרות. כלומר : עולה לנו כסף להביא את הגולש אל הדף שלנו.

איך עובד התהליך הפרסומי הממוצע באינטרנט?

מודעה - > דף נחיתה -> ביצוע פעולה רצויה -> המשך תהליך מכירה -> מכירה
התשלום עבור הפרסום מתבצע עבור הפצת המודעה או על הלחיצה של הגולש על המודעה.
אם הגולש לא ביצע בדף הנחיתה את הפעולה הרצויה לנו, שרשרת המכירה נקטעת ולא תתבצע מכירה. כלומר זרקנו כסף.
ולכן, כל פעולה שנוכל לבצע כדי להגדיל את הסיכוי שהגולש יבצע את הפעולה הרצויה לנו יחסוך לנו הוצאות פרסום ויגדיל עבורנו את ההכנסות.
אז בואו ונשאל את עצמנו את השאלה הבאה: כמה שווה לי לקוח חדש?
רק חלק מאלו שיראו את המודעה יקליקו עליה, רק חלק מאלו שיראו את דף הנחיתה שלנו יבצעו את הפעולה הרצויה ורק חלק מהם ישלימו את פעולת המכירה שלנו. זהו : משפך המכירות.
באפשרותנו כמפרסמים באינטרנט לעבוד ולשפר את ההצלחה של כל אחד מהשלבים בתהליך, וכל שיפור יניב עבורנו יותר הכנסות.
אם דף הנחיתה שלנו לא מוצלח, נמצא את עצמנו עם הוצאות גדולות עבור הפרסום, אך בלי לידים להמשך התהליך. כלומר - הפסד כלכלי מובטח.

מה זה דף נחיתה מוצלח? ואיך מודדים את זה?

דף נחיתה מוצלח הוא דף נחיתה שממקסם את הסיכוי שהגולש שלנו יבצע את הפעולה שהגדרנו כמטרת הדף.
ביצוע הפעולה הרצויה נקרא "המרה", אחוז ההמרה גבוה יותר אמור שדף הנחיתה טוב יותר.. נכון? לא!
זה נכון רק אם הלידים שקיבלנו הם איכותיים..
לדוגמה: דף שממיר רק אחוז אחד אבל כל האחוז הזה הופך ללקוחות, לעומת דף שממיר 50% אבל לא מוכר כלום.
במקרה הזה הדף הממיר יותר רק יגרום לנו להפסיד. ולמה נפסיד? פשוט, את הלידים נצטרך לעבד, להשקיע בהם עוד משאבים רק כדי לגלות שהם לא באמת מתאימים.
לעומת הדף הראשון שהביא מעט לידים אבל כולם הפכו ללקוחות.
בשורה התחתונה, דף נחיתה מוצלח זהו דף שהוא חלק ממסע פרסום שמכניס עבורנו כסף!
כלומר : העלות הממוצעת לכל לקוח חדש שהשגנו בעזרת הקמפיין לעומת ההשקעה הממוצעת בכל לקוח + עלות השרות/המוצר שלנו.
מטרת הפרסום באינטרנט היא להכניס עבורנו כסף ולא לבזבז כסף. ולכן, אם התהליך לא רווחי עלינו לבדוק, לשנות, להתאים ובמקרים מסויימים אף לשנות אסטרטגיה לגמרי. (אולי פרסום באינטרנט זה לא הפתרון לעסק/שרות שלנו..)

ולשאלה המרכזית, כמה עולה דף נחיתה ?

שיטת עשה זאת בעצמך במערכת לניהול עצמי: 30 - 100 ש"ח לחודש.

בעד: זול יחסית. נגד: בד"כ יגזול זמן יקר והתוצאה תראה חובבנית, לא מקצועית והתוצאות של הקמפיין לא יהיו מוצלחות.

דפי נחיתה זולים: סביבות 300-500 ש"ח חד פעמי (בד"כ לא כולל אחסון הדף בשרת)

בעד: הוצאה כספית מיידית קטנה יחסית. נגד: התקציב הנמוך לא משאיר מקום ליוצר הדף לביצוע אפיון, הגדרת מטרות וייעדים, התאמה לניידים ועוד.

מחיר שוק ממוצע: 1000-2000 ש"ח

בעד: דפים מקצועיים יותר שבוצעה עבורם חשיבה ותכנון, והושקע בגרפיקה וכנראה גם הותאמו לצפייה בסלולר. נגד: זה שהמחיר יקר יותר לא אומר שהדף יהיה איכותי.

דפי נחיתה יוקרתיים: 3000 ש"ח ומעלה

בטווח מחירים זה נמצאים דפי פרימיום, ודפים שלהם יש תכונות מיוחדות.
לפעמים נרצה שדף הנחיתה יציג אנימציה, יגיב לגולש או שיהיה עם מערכת ניווט ועוד.

לסיכום:

טווח המחירים להקמת עמוד נחיתה הינו גדול, ונע בין עשרות לאלפי שקלים.
עלינו לקבל מספר הצעות מחיר ולא להתפתות להחליט רק על בסיס המחיר אלא לבדוק את כל הפרמטרים ואת מקצועיות הגורם שמקים עבורינו את דף הנחיתה.
רצוי לבחור באותה החברה להקים גם את הקמפיין הפרסומי וגם את דף הנחיתה, כך נמנע מהטלת אשם בין אלו לאלו. כך יהיה לנו מישהו אחראי שהצלחת הקמפיין מוטלת על כתפיו.
לפרטים נוספים והצעת מחיר, רשמו את פרטיכם כאן:

שם
עליך לרשום את שמך.

עליך למלא את כתובת האימייל.

נייד
עליך למלא מספר טלפון.

עודכן לאחרונה ב חמישי, 13 נובמבר 2014 17:16
כמה עולה דף נחיתה והאם אפשר להקים בעצמנו דף נחיתה ? - 4.3 out of 5 based on 6 votes
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
דרג פריט זה
(6 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג