שישי, 13 דצמבר 2013

5 צעדים הכרחיים שיגרמו לגוגל להכיר את האתר שלך

אתר חדש מהקופסא.. איך מודיעים לגוגל ?

אז בנית אתר אינטרנט , מזל טוב! אבל איך תגרום לתנועה להגיע אליו מגוגל ?

יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לבצע על מנת שגוגל ואתרי חיפוש נוספים ימצאו את הדפים של האתר שלך. בלעדי זה מילות המפתח שלך חסרות משמעות.
בלי שגוגל יאנדקס את האתר שלך, לא תהיה לך תנועה ממנוע החיפוש.זה די ברור. עליך לוודא שהדפים שלך זמינים לרובוטים של מנוע החיפוש. אראה לך 5 צעדים הכרחיים שיגרמו לגוגל לאנדקס את האתר שלך במנוע החיפוש.

מדוע זה חשוב שגוגל יאנדקס את האתר שלי ?

לגרום לגוגל (ולמנועי חיפוש אחרים) לאנדקס את הדפים באתר שלך זה הצעד הראשון ליצירת תנועה לאתר שלך. ה"רובוטים" של מנוע החיפוש זוחלים ברשת ומחפשים דפים חדשים ודפים שהשתנו והתעדכנו. הזמן שיקח ל"רובוטים" למצוא אותך תלוי בכמה גורמים, אספר לך על החשובים מביניהם. הצעדים הבאים יוודאו שמנוע החיפוש ימצא את כל הדפים באתר שלך וגם לזרז את הזמן שיקח למנוע החיפוש למצוא את הדפים.

יצירת האינדקס הינה קריטית לתהליך מילות המפתח. מילות מפתח מהאינדקס הן אלו שיובילו תנועה רלוונטית לאתר שלך – תנועה של אנשים שמחפשים את מה שכתבת עליו.

  1. קישורים הם מפתח – אתה חייב להבין שהדרך היחידה שמנוע החיפוש ימצא את הדפים שלך זה אם יש קישור שמוביל לכל אחד ואחד מהם. ב"רובוטים" עוקבים אחרי לינקים. אם יש קישור לדף הרובוט ימצא אותו. אין צורך לייצר קישור בתפריט לכל דף ודף. יצירת לינקים מאתרים רלוונטיים אחרים היא הטובה ביותר, אבל לצורך הדיון הזה אתמקד בדברים שבאפשרותך לעשות בעצמך באתר כדי לשפר את קצב האינדוקס.
  2. עיצוב האתר – אם אתה צריך להראות בבירור ע"י מנוע החיפוש עליך לדאוג לעיצוב ידידותי למנוע החיפוש. מה זה אומר? בקצרה זה אומר שהתבנית העיצובית צריכה להיות: * שימוש ב CSS I DIV במקום טבלאות לעיצוב. * לדאוג שהתוכן יופיע מוקדם בקוד ככל האפשר. * שתהיה HTML ו CSS Valid
  3. צור "מפת אתר" עבור משתמשים ומנועי חיפוש – מפת אתר ב XML היא קובץ המכיל קישורים לכל דף באתר שלך. דוגמא למפת אתר
  4. שלח לגוגל את קובץ מפת האתר דרך כלי מנהל האתרים של גוגל - זה מקום שבו מנהלי אתרים מנהלים את האתרים מול גוגל. כלי זה חינם לגמרי ודרכו אתה יכול לבדוק אם גוגל אינדקס את אתרך, לשלוח מפת אתר, לבדוק את קובץ ה ROBOTS.TXT. הדבר החשוב ביותר הוא להציב את מפת האתר לגוגל. הצבת מפת האתר הינה תהליך פשוט ותוך מספר שעות גוגל יסיים את תהליך קליטת המפה.
  5. בדוק איזה דפים אונדקסו – כדי לבדוק זאת חפש אותו בגוגל: חפש את כתובת האתר בגוגל כלומר רשום בחיפוש WWW.YOURDOMAIN.COM

סיכום – מקווה שזה נתן לך משהו להתחיל איתו ומאחל לך בהצלחה בתהליך. זכור דבר אחד הדרך לקבל דרוג גבוה בתוצאות החיפוש למילות המפתח שלך הינו תוכן איכותי! , הדבר קריטי להצלחת האתר במנוע החיפוש.

עודכן לאחרונה ב שבת, 14 פברואר 2015 14:52
5 צעדים הכרחיים שיגרמו לגוגל להכיר את האתר שלך - 2.7 out of 5 based on 3 votes
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

עודכן לאחרונה על ידי אריק דיאמנט

דרג פריט זה
(3 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג