ראשון, 22 דצמבר 2013

פרסום בגרופון ובקניות החברתיות

גרופון

מכירות חברתיות כגון הדילים בגרופון ורשתות דומות מושכות בעלי עסקים רבים אל עבר ערוץ פרסום זה.

הלקוחות מרוויחים הנחות משמעותיות וחברת הפרסום גובה עמלות נאות.

איך אתה כבעל עסק מרוויח מהמכירות החברתיות?

 

אל תשכח שרווחים הם הכסף שנשאר בכיס בסוף העסקה.

במצב הנוכחי אנו נתקלים בבעלי עסקים רבים שמוכנים לקיים עסקה במחיר הפסד על מנת להנות מרווחים עתידיים משוערים.

בין הציפיות לרווחים נמצאים התסריטים הבאים: ( Reference Part1 ,Part2 )(הבלוג של עידו סלע)

  • לקוחות שיחזרו וירכשו במחיר מלא.
  • חדירה לתודעת הציבור על ידי הפצת מוצר במחיר מוזל.
  • מתן אפשרות ללקוח לקבל "tester" של השרותים להבין כמה הם טובים ולהיות לקוח קבוע.
  • איסוף מאגר לקוחות עבור קמפיין עתידי.
  • ועוד..
שימו לב שצריך להערך בהתאם על מנת לייצר רווח אמיתי עתידי וצריך להזהר מההשקעה בפועל.

עליכם לפעול באופן האופטימלי בהתנהלות מול אפיק פרסום זה, זו אינה עבודה לחובבנים וטעויות פה עולות הרבה כסף אמיתי להבדיל מכסף עתידי או משוער.

למידע נוסף צור קשר 

אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
דרג פריט זה
(0 )

פרטי קשר גרופון

גרופר קניות חברתיות בע"מ ח.פ. 514473230

רח התע"ש 16, כפר סבא

טלפון - 09-7662157

אימייל: support@groupon.co.il

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג