שישי, 13 דצמבר 2013

מהו הגודל האידיאלי של דף הנחיתה ?

דף נחיתה

מתי דף הנחיתה שלנו הוא גדול מדי ? או קטן מדי ? איך נדע מהו הגודל האידיאלי לדף הנחיתה שלנו? שאלת גודל דף הנחיתה נשאלת פעמים רבות והגיע הזמן לתשובה. נתחיל מהתשובה הפשוטה ונתקדם משם לעצות כלליות יותר.

נתחיל מהסוף:

הגודל הסטנדרטי לעמוד נחיתה הינו 995 פיקסלים גובה על 600 פיקסלים רוחב. גודל זה הינו בטוח לשימוש עבור רוב המסכים המודרניים.

אם אתה פונה לקהל טכנולוגי מהממוצע, אתה יכול להגדיל את הרוחב בבטחון ל 1024 פיקסלים, אך השתדל להשאר בגובה של 600 פיקסלים.

כאשר אתה מתכנן את דף הנחיתה שלך עליך לקחת בחשבון מספר אלמנטים:

  1. מה גודל המסך בו לקוחותיך משתמשים ? אם אתה משווק לאיש עסקים נייד – מסך לפטופ קטן או טבלט. מעצבים גרפיים? בטח מסך גדול, רחב. נוער? אולי לסמרטפון. מי הוא הלקוח ובאיזה מכשיר הוא יצפה בעמוד הנחיתה שלך ?
  2. כמה אינפורמציה אתה משתף? אנחנו ממליצים מסר קצר וממוקד בלי גלילה.
  3. מה ההצהרה העיצובית שלך ? דף רחב ופתוח הוא מאוד הייטקי וחדשני בעוד דף צר מרגיש מסורתי ואמין. לאן אתה מכוון ?

כאשר נרצה לקלוע לטווח הרחב ביותר של המסכים והמשתמשים נבחר בגודל הסטנדרטי של 995X600 פיקסלים.

דף נחיתה תואם טלפונים סלולאריים/סמרטפונים

עם הפופלאריות הגוברת של גלישה מהסלולארי כדאי לתכנן דפים ייעודיים למכשירים אלו. חלק מהמכשירים יכולים להתמודד עם רוחב של 640 פיקסלים ויותר וחלקם מסוגלים רק עד 240 פיקסלים. לרוב למכשירים יש מסכים שיכולים להתמודד עם 320 פיקסלים. כדי להיות בצד הבטוח יתכן שתרצה לייצר את דף הנחיתה הסלולארי שלך ברוחב של 240 פיקסלים וכך כל הצופים יוכלו לראותו.

לקבלת ייעוץ נוסף או הזמנות

אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
דרג פריט זה
(0 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג