במאמר זה אתן לך הקדמה קצרה, בכך שאסביר איך לא לפרסם את העסק שלך ברשת. אם תסרב לעשות עבודת הכנה, לא תעקוב אחרי מאמצי השיווק, לא תבדוק את המודעות או את דפי הנחיתה ותתעקש להריץ מודעות כושלות, יהיה לך קשה עד בלתי אפשרי לשווק את העסק שלך ברשת.
אפרט מעט לגבי כל אחד מה"אל תעשה" :
- לא לבצע עבודת הכנה: לפני שמתחילים לפרסם באינטרנט, זה חשוב מאוד לבצע את הבסיס. הדבר כולל בדיקה האם אשים מתעניינים במוצר הספציפי שלך, איך נראית התחרות שלך, תקציב השיווק שלך, המומחיות שלך ומה הם דרישות המינימום. אם אתה יכול לפענח את התשובות לשאלות האלו לפני שתתחיל לפרסם, תמצא עצמך בנקודת התחלה טובה יותר.
- לא לעקוב אחרי מאמצי השיווק: אם לא תעקוב אחרי המקומות בהם אתה מפרסם, המילים שבחרת אז לא תדע מה עבד ומה לא. לכן זה מאוד חשוב לא להתעצל ולשמור מעקב אחרי כל מה שקורה.
- לא לבחון את המודעות: על ידי יצירת מספר ווריאציות של מודעות ובדיקה של ביצועי המודעות, תוכל להוריד מודעות שלא עובדות ולשפר את המודעות המוצלחות.
- לבחון את דפי הנחיתה: עליך להפעיל את אותו ההגיון לגבי המודעות גם לגבי דפי הנחיתה. מדי פעם תייצר דף נחיתה חדש ותשווה את ביצועיו מול דפים קודמים. אם גילית שדף מסויים לא עובד כמו הקודם החזר את הקודם.
- להפסיק קמפיין כושל: ישנם אנשים עקשנים שמשכנעים עצמם שהקמפיין אמור להצליח גם כאשר המציאות מוכיחה אחרת. במקום להפסיק קמפיין שלא עובד, הם ממשיכים בכוח רק כדי להפסיד עוד כסף. אל תחשוש להפסיק קמפיין שלא מניב תוצאות רק בגלל שכבר השקעת בו.