איך למכור כמעט כל דבר

אנו יכולים לבנות אתר אינטרנט מדהים ומרשים, אך אם אתר האינטרנט אינו מציג הצעה עסקית בעלת ערך אמתי לגולש כל המאמץ ירד לטמיון.

מה היא ההצעה בעלת הערך? זו הבטחה שמשקפת באופן ברור ומדגימה למה לגולש כדאי לרכוש את השרות או המוצר דווקא מאיתנו.

אם ההצעה העסקית שלכם חסרה או חלשה, אתם תפסידו והמתחרים ירוויחו. כך תוכלו לזהות ולהציג הצעה עסקית מושכת:

"למה לי לעשות עסקים דווקא אתך?"

ההצעה העסקית המשכנעת ביותר היא כזו שהיא ברורה, תמציתית ומקיפה, הצעה שניתן לכמת ומדגישה את היתרון שלכם מול המתחרים.

אתר אפקטיבי חייב לענות על השאלה הישירה : "למה לי לעשות עסקים אתך?"

הצעה עסקית חלשה שלא עונה באופן ברור על השאלה הזו לרוב תגרום לתוצאות הבאות:

  • יותר מדי אינפורמציה.
  • כשל בתיאור המוצר מנקודת מבטו של הלקוח.
  • כשל בבידול העסק מול המתחרים.

כתיבת תוכן לאתר בעזרת משפטי מפתח גנריים או תבניות קיימות, לרוב לגרום להצעה עסקית חלשה שנשמעת בדיוק כמו של כולם ולא משדרת את הערך האמתי שלכם.

ליצירת הצעה עסקית משכנעת שתגרום לגולש לבצע עסקים אתכם, עליכם לוודא שהצעה זו:

  • ייחודית לכם.
  • חשובה ללקוח הפוטנציאלי.
  • ראלית וניתנת להוכחה.

איך מגלים את הערך הייחודי שלכם?

בתהליך זיהוי ההצעה העסקית הייחודית שלכם לא מייצרים ערכים חדשים אלא מגלים את הערכים שכבר קיימים. זה כבר שם, עליכם למצוא את זה ולהגדיר את זה באופן ברור.

הערך הייחודי שלכם הוא ערך החשוב ללקוח ולא נפוץ אצל המתחרים, או לא מודגש אצלם.

איך להבין מה הלקוח הפוטנציאלי שלי רוצה?

עליכם ללמוד את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כדי להבין את הסביבה שלהם ואת הלך המחשבה שלהם, להבין מה הם רוצים, צריכים ומעריכים. זאת ניתן להשיג במספר דרכים שונות.

חברת מחקר מקצועית

ישנן מספר סוכנויות המציעות חקר שוק מעמיק היכולות להעניק לכם מידע על הלקוחות. שרות זה הוא לרוב יקר ומעל לתקציב של עסקים קטנים.

לקוח אידיאלי

באפשרותכם לאסוף מידע על הלקוחות ע"י השקעת זמן ברשתות החברתיות ובפורומים, לראיין אנשים ולערוך סקרים.

שאלות שעוזרות להשיג מידע מועיל מהלקוחות:

  • למה בחרת לעבוד עם/לקנות מ חברה XYZ ?
  • מה הדבר שחברת XYZ עושה עבורך שאתה הכי מעריך?
  • מה הדבר שחברת XYZ לא עושה עבורך והיה עוזר אם כן ?
  • אם היית נותן המלצה על חברת XYZ מה היית אומר ?

ברוב המקרים, עקב מגבלות כספיות ומגבלות זמן, בוני האתרים, המפתחים והקופירייטרים יסתמכו רק עליך כדי להבין את היתרונות והחזקות של העסק שלך ולכן עליך להכין עצמך, לשאול את הלקוחות שלך ולהבין מה היתרונות של העסק שלך.

יצירת בידול וחשק

יצירת בידול וחשק יעזרו ליצר מעורבות לקוחות והמרות טובות יותר, דברים שיעזרו לעסק שלכם בשורה התחתונה:

מוטיבציה לביצוע רכישה = יתרונות בעיני הלקוח – עלויות בעיני הלקוח

איך לדעת עד כמה הלקוח הפוטנציאלי רוצה או צריך את זה?

  1. לא ממש משנה להם.
  2. הם מעוניינים.
  3. הם מרגישים שהם פשוט חייבים את זה.

עליך לדרג את הערכים שבחרת על פי מדד זה, בין 1 ל 3 ולייצר שילוב מנצח על מנת להציג הצעה בעלת ערך משכנע שתעזור לך למשוך את תשומת לב הלקוח הפוטנציאלי, תאתגר את ההנחות הקיימות שלו, תשכנע אותו לבצע שינוי ולבחור בעסק שלך.

הצעות ערך שיווקיות שעובדות

להלן מספר הצעות ערך שמדגימות באופן ברור את הבחירה הנכונה:

  • ניופאן – מותגים גדולים. אחריות גדולה.
  • שופרסל – לחסוך בזמן. לחסוך בכסף.
  • דיגיטל פורס – מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

מה יוצא לנו מזה?

כאשר תגיעו אלינו להקמת אתר או נוכחות אינטרנטית אחרת, אנו עוזרים לכם להיכנס לנעלי הלקוחות שלכם ולהתמקד בהצעת הערך האמתית של העסק שלכם.

הקמת אתרים מסביב להצעת ערך ברורה, מושכת וכנה, תאפשר למותג שלכם למכור באופן אפקטיבי יותר, להגדיל את אחוזי ההמרה וכך לאתם תהיו לקוחות מרוצים יותר. וכידוע – השיווק הטוב ביותר הוא לקוח מרוצה.

נשמח לסייע לכם בעולם השיווק האינטרנטי.

צרו קשר עוד היום!

הודעתך
Invalid Input

שם
עליך לרשום את שמך.

עליך למלא את כתובת האימייל.

נייד
עליך למלא מספר טלפון.

עודכן לאחרונה ב שבת, 14 פברואר 2015 12:10
איך למכור כמעט כל דבר - 5.0 out of 5 based on 4 votes
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
דרג פריט זה
(4 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג