לפני שנמשיך ונספר על הפרסום בפייסבוק, עלינו לבדוק האם הפרסום בפייסבוק הוא הדבר הנכון עבורך!
לקוחות רבים אשר פונים אלינו מעוניינים לפרסם את העסק בפייסבוק, לא תמיד זה הדבר הנכון עבור העסק. אסביר:
בפרסום בפייסבוק אמנם אנחנו יכולים לפלח את קהל הייעד באופן מדויק למדי, אך אנו פוגשים את הגולש בזמן אקראי ולא כאשר הגולש מחפש אותנו. למידע נוסף בנושא לחצו על הקישור: מתי לפרסם בפייסבוק ומתי לפרסם בגוגל ?
לאחר שקראת את המאמר והגעת למסקנה שפייסבוק היא הכלי הנכון לפרסום עבורך, אפשר להמשיך בקריאה.
רוצה לקבל הצעה אטרקטיבית לפרסום העסק באינטרנט בלי הצורך לקרוא טקסטים ארוכים ?
למידע נוסף לחצו על הקישור הרלוונטי:
מה זה פייסבוק ואיך זה נראה ?
למה לפרסם בפייסבוק ?
איך עובד מודל התשלום לפייסבוק ?
מהי הדרך הנכונה לפרסם בפייסבוק ?
כמה עלי להשקיע פרסום בפייסבוק ?
איך פותחים חשבון מפרסם בפייסבוק ?
האם לעשות את זה בעצמי או לשכור "מומחה" לפרסום בפייסבוק?
מה אנחנו יכולים לעשות עבורך ?
חמשת הסיבות המרכזיות מדוע הפרסום בפייסבוק עדיף על פרסום בגוגל
למי מתאימים שרותי פרסום בפייסבוק שלנו ?
איך נראה פייסבוק ?
זה דף הפייסבוק שלי ברגע מסויים, אפשר לראות מצד ימין את רשימת החברים שלי שמחוברים כרגע לאתר וזמינים לצ'אט. במרכז יש עדכונים מחברים, לדוגמא אפשר לראות את יובל שמזכיר להגיע למסיבת היומולדת שלו היום, מעליו יש עדכון של אלעד על הטיסה לתאילנד ומעל זה יש סרטון מצחיק. כמו שאתם מבינים כל התוכן מתעדכן ע"י הגולשים (כלומר החברים שלי) ולכן נשאר מעניין ומעודכן. מצד ימין ליד רשימת החברים ניתן לראות פרסומות ממומנות.
למה לפרסם בפייסבוק ?
לפייסבוק יש יתרון מהותי בכך שאפשר לכוון את הופעות המודעות לפרופילים מסויימים וכך להגיע ללקוחות פוטנציאלים מבלי להשקיע סכומים גדולים.
אם לדוגמא המוצר שלי מיועד לנשים בגילאים 20-25 רווקות, ללא תואר אקדמאי, אז פייסבוק מאפשרת לי לפרסם לקהל זה ואליו בלבד.
איך עובד מודל התשלום לפייסבוק ?
מודל הפרסום בפייסבוק דומה לזה של גוגל. מקציבים סכום השקעה יומי, ומחיר מקסימלי לקליק. על הופעתה של המודעה לא משלמים דבר, התשלום הוא רק עבור קליקים של גולשים על המודעה. כלומר: אם המודעה הופיעה ואף אחד לא לחץ עליה לא יהיה תשלום.
המודעה שלך מתחרה על מקום פרסום עם שאר המודעות באתר הממוענות לאותו קהל יעד. ולכן אלו שיקציבו סכום גדול יותר להקלקה יזכו להופיע. בנוסף אם אין הרבה קליקים על המודעה עדיפותה תרד והמודעה תופיע פחות.
מהי הדרך הנכונה לפרסם בפייסבוק ?
הדרך הטובה ביותר לפרסום בפייסבוק הינה יצירת מודעות איכותיות והכוונתן לקהל היעד המרכזי. לחיצה על המודעה צריכה להפנות את הגולש ל"דף נחיתה", דף זה צריך להיות מאוד ממוקד מטרה. המטרה צריכה להיות השארת פרטי הלקוח, או אם אפשר יצירת עסקה מיידית. רצוי שלא פשוט "לשלוח" את הגולש לאתר הבית, שם הוא לרוב יתברבר ולא יבצע כל פעולה.
מחקר שביצענו על עלויות הפרסום הראה שפרסומת זהה המפנה לעמוד נחיתה בתוך פייסבוק ולא לעמוד חיצוני עולה כ 30% פחות. ולכן כדאי להשקיע גם בעמוד נחיתה בתוך בפייסבוק (עמוד IFRAME מעוצב)
כמה עלי להשקיע פרסום בפייסבוק ?
הפרסום מתחיל להיות אפקטיבי החל מתקציב של 50 ש"ח ליום (כ 12$ ) עדיפות ל 100 ש"ח ביום. ההמלצה להתחיל בתקציבים כאלו ולנתח את התוצאות כל מספר ימים ולבצע שינויים בהתאם. אם בתקציב ואם בסגנון המודעות או דף הנחיתה.
איך פותחים חשבון מפרסם בפייסבוק ?
כדי לפרסם בפייסבוק צריך חשבון בפייסבוק להכנס לכאן, לייצר מודעה ולהכניס כרטיס אשראי. אין צורך בחשבון מיוחד.
האם לעשות את זה בעצמי או לשכור "מומחה" לפרסום בפייסבוק?
פרסום בפייסבוק הינו פשוט מבחינה טכנית אך מאוד מורכב מבחינה שיווקית ותקציבית. לפעמים תשלום למומחה פרסום פייסבוק למעשה תהיה אופציה זולה יותר מאשר לבצע טעויות של מתחילים, ובזבוז כספים וזמן יקר.
מה אנחנו יכולים לעשות עבורך ?
- יצירת והרצת קמפיין פרסום בפייסבוק
- נתכנן עבורך את המודעות בפייסבוק.
- נפרסם את עמוד הפייסבוק שלך.
- ניצור ונפרסם ארועים בפייסבוק.
- נוסיף כפתור לייק לאתר שלך.
- נייצר עבורך עמוד פייסבוק נהדר.
- הקמת עמודי נחיתה אפקטיביים.
- פרסום בעזרת פיד החדשות של פייסבוק.
בעזרתנו תוכל למסור את ההודעה שלך ליותר מ 3 מליון משתמשי פייסבוק בישראל בקלות ובמהירות.
חמשת הסיבות המרכזיות מדוע הפרסום בפייסבוק עדיף על פרסום בגוגל:
- פייסבוק יודע הכל על המשתמשים שלו ומציע אפשרויות מיקוד טובות יותר מאשר גוגל.
- המערכת של פייסבוק הרבה יותר ידידותית למשתמש.
- תמונה טובה שווה אלף מילים. האפשרות להוסיף תמונה למודעה בפייסבוק היא יתרון משמעותי על הפרסום בגוגל.
- הפרסומות בפייסבוק זולות משמעותית והדבר משמעותי ביותר במיוחד לעסקים קטנים בעלי תקציב נמוך.
- פייסבוק גמיש יותר בניסוח המודעות ואף מציע מקום רב יותר למלל (135 תוים לעומת 75 בגוגל).
למי מתאימים השרותים שלנו ?
- לכל אחד המחפש אלטרנטיבה לפרסום בגוגל.
- מנהלי מותג הרוצים לקדם את המותג במדיה החברתית.
- לבעלי עסקים הרוצים לקבל את המקסימום ממאמצי השיווק.
- מארגני ארועים.
- למפרסמים הרוצים להגיע ישירות ללקוחות מעוניינים.
- למנהלי שיווק שרוצים להגיע לקהל ספציפי.
- לבעלי ארגונים או מועדונים שמעוניינים למשוך אנשים נוספים.
דיגיטל פורס הינה חברה מובילה ומתקדמת לפרסום בפייסבוק.בניית נוכחות ברשת וגם בניית אתרים.
לפרטים נוספים: