שישי, 13 דצמבר 2013

הדרך הנכונה לפרסום בפייסבוק

פייסבוק מניע יותר תנועה מאשר גוגל!

פייסבוק הוא ללא ספק תופעה
האם העסק שלך כבר שם ?

שמעת על זה, קראת על זה, ואולי אתה אפילו משתמש בזה... זה פייסבוק.
הרשת החברתית הגדולה והגדלה ביותר בעולם. עם יותר מ400 מליון אנשים רשומים ברחבי העולם ו 3 מליון רשומים בישראל! נתון מתוך ממשק הניהול של פייסבוקפייסבוק משנה את חוקי האינטרנט והשיווק באותו הזמן.
יתכן שאתה סקפטי, ואולי אתה אפילו אומר שאתה לא מעוניין להתחבר. זה בסדר, אני מבין.
אבל מה שאינך יכול להתעלם ממנו זה שאף פעם לא היה כלי כל כך חזק להפיץ את המסר שלך, המוצר או השרות ליותר אנשים, בפחות זמן, עם פחות מאמץ ובעלות נמוכה יותר.
פייסבוק מאפשרת לעסק שלך להנות מהאפקט הויראלי של הרשת החברתית, בחינם. כל פעולה מקבלת הגברה בעקבות מעורבות הגולשים.
בערך חצי מהמשתמשים בפייסבוק מתחברים לפחות פעם אחת ביום לבדוק את ה"חדשות" שלהם, לקבל מידע על חברים שלהם ועוד.
פייסבוק אף עקפה את גוגל בהיקף התנועה שהיא מייצרת. האם העסק שלך כבר שם ?

דף מעריצים בפייסבוק
לבלוט מהקהל

כשהם ימצאו אותך בפייסבוק, מה הם יראו?
פייסבוק יצרה דפים לעסקים כדי לתקשר עם משתמשי הפייסבוק. כל עסק, דמות ציבורית, סלברטי, יכולים לייצר באופן חופשי דף בפייסבוק.
דפים מלאים באופציות סטנדרטיות מעולות שמאפשרות לך לשתף: חדשות, ארועים, הודעות מיוחדות, תמונות, סרטונים, דיונים ועוד, כחלק אינטגרלי .
זה אומר שעדכונים בעמוד שלך יופיעו באופן אוטומטי לכל האנשים שמחוברים אליו בעמוד החדשות שלהם. ואלו חדשות טובות.
במילים פשוטות, אתה יכול להשאר בקשר עם כל האנשים שמחוברים באופן חופשי ובחינם.
ככל שהדף שלך יעניק יותר ערך מוסף כך הוא יהפוך ליותר פופולארי.
ככל שהזמן יעבור כך יותר אנשים יבואו במגע עם העמוד שלך. ויותר מהחברים של האנשים שמחוברים יגלו אותך.
השאלה היא מה הם יראו כאשר הם יגיעו לעמוד שלך ?
מה יהיה הרושם הראשוני ממך ומהחברה שלך ?
מה תרצה שמבקר חדש יראה, ישמע, או ידע עליך ? איזו הצעה מפתה אתה יכול להציע ? איך תבלוט ?

דף נחיתה מעוצב
לבנות עמוד שעובד ולחסוך כסף

כאשר אתה מכוון את התנועה מהפרסום שלך בפייסבוק לתוך עמוד בתוך פייסבוק אתה משלם פחות על הפרסומת! כדי לעודד אותך להשאיר את הגולש בתוך פייסבוק, פרסומת זהה לאותו קהל היעד אשר מכוונת לעמוד נחיתה בתוך פייסבוק ולא לעמוד באתר חיצוני עולה 30% פחות. כאשר מדובר בקמפיין פרסומי זה המון כסף.

ובנוסף אתה גם מרוויח את האפקט הויראלי של הרשת החברתית - כל פעולה מקבלת תגבור בכך שהיא מופצת אוטומטית לחברים של מבצע הפעולה!

אין דף אחד שמתאים להכל. לכל עסק יש גישה קצת שונה לשלושת הדרכים המרכזיות בהן אתה יכול להגדיל את העסק שלך.

  1. יותר לקוחות חדשים.
  2. שמוציאים יותר כסף בכל עסקה.
  3. שנשארים לקוחות שלך לאורך יותר זמן.


שיפור התוצאות בכל אחד מהדברים והעסק יגדל. שפר שניים או יותר, והעסק שלך ירקיע שחקים.

אלו 4 אסטרטגיות שכדאי להטמיע בדף הנחיתה המעוצב שלך בפייסבוק. אתה יכול להשתמש בעמוד הנחיתה עבור:

  1. להניע יותר תנועה לאתר האינטרנט שלך.
  2. לייצר לידים
  3. להרשים את הלקוחות
  4. למכור את המוצר שלך בעמוד עצמו
לדוגמאות ומידע נוסף לגבי דף פייסבוק מעוצב לחץ כאן

להניע יותר תנועה לאתר

קידום אתרים +

אם יש לך אתר אינטרנט שכבר השקעת בו זמן, אנרגיה וכסף, אז יתכן שהמטרה המרכזית שלך היא להביא יותר תנועה לאתר.
האם ידעת שמנועי חיפוש כולל גוגל, יאהוו ובינג כללו בתוצאות שלהם "חיפוש זמן אמת" הכולל באינדקס שלהם פעילות בעמודי פייסבוק? ככל שתיווצר יותר תנועה בעמוד כך הדרוג ישתפר.
בנוסף, גם שאר הטאבים בעמוד שלך בפייסבוק מאונדקסים על ידי מנועי החיפוש.
אם הדבר נעשה נכון, עמוד הפייסבוק שלך יכול לקבל יותר תנועה ממנועי החיפוש מאשר האתר שלך!
כל זה בנוסף לבסיס הרפרלים החופשי, הויראלי שתקבל מכך שיהיה לך עמוד פעיל בפייסבוק.

לייצר לידים חדשים
לבנות את מאגר הלקוחות

המפתח לעסקים מוצלחים מבוסס על אמון ויחסים.
אחד הכלים החזקים לשמירת קשר עם הלקוחות היה המייל.
למרות שרובנו שונאים דואר זבל, רובנו אוהבים לקבל חדשות, הצעות מיוחדות ועדכונים כאשר ביקשנו אותם.
לעסקים זה אומר שצריך שיהיה משהו עם ערך להציע לאנשים כתמריץ לכך שישאירו לך את המייל שלהם. בדרך כלל זה דורש ממך לתת מידע בעל ערך או גישה לאזור שלא פתוח לכולם ואת האפשרות להסיר את עצמם מהרשימה בכל זמן שירצו.
כשזה נעשה נכון שיווק במייל יכול להיות מאוד אפקטיבי. אבל איך בונים רשימת מיילים איכותית שגודלת בעקביות בלי שתאלץ להשקיע בזה הרבה זמן וכסף?

מחשב אישי ישיר תהפוך את בניית הדף לקלה ואפקטיבית בעזרת עיצוב מותאם אישית לעמוד הנחיתה שלך בפייסבוק ותשלב בתוכו את הרכיב המיוחד שלה ליצירת קשר ישירות למייל מדף הפייסבוק.

  1. אתה תקבל הודעה למייל שלך על כל ליד חדש.
  2. אפשרות לשילוב הלידים ישירות במערכת CRM.

להרשים את הלקוחות
רושם ראשוני הוא הכי חשוב

סרטון תדמית ברשת הפך להיות דרך חשובה להציג את עצמך, את המוצר או השרות שלך לאחרים.
סרטון הוא 'תוכן עשיר' בגלל שהוא מעשיר את חווית המשתמש וגם בגלל שהוא שיכול לעשות אותך עשיר.
תחשבו על זה, אנחנו מרגישים מחוברים יותר לאנשים או מקומות שיש לנו חוויה ויזואלית קודמת איתם. זה מה שהפך את הפרסום בטלויזיה לכל כך אפקטיבי.
בעבר רק חברות גדולות יכלו להרשות לעצמן לשדר את המסרים שלהם לציבור בעזרת וידאו איכותי. היום כבר לא.
האינטרנט ייצר חוקי משחק חדשים. עד לא מזמן יוטיוב היה המקום להעלות סרטונים. היום אתה יכול להשתמש בעמוד הפייסבוק שלך, ולשתף את הסרטונים בקלות.
בעזרת שימוש בוידאו אתה יכול לברך באופן אישי את המבקרים בעמוד, להציג את עצמך, להדגים את המוצר או השרות, לשתף עדויות של לקוחות מרוצים וליצור חיבור עם אנשים ברמה שטקסט וגרפיקה לבדן לא יכולות להגיע אליה.
יש כאלו שמאמינים שאפשר פשוט לשלוף מצלמה להכין סרטון ולהעלות אותו.
אין לך אפשרות שניה לעשות רושם ראשוני! צור את הרושם הראשוני הטוב ביותר. תשתמש באיש מקצוע שייצר לך סרטון מקצועי באתר העסק שלך.

תהפוך חברים ללקוחות
תמכור את המוצר שלך בעמוד עצמו

כל דבר שנמכר באינטרנט יכול להמכר טוב יותר בעמוד הפייסבוק עצמו. למה? בגלל האפקט הויראלי של פייסבוק.
מחקרים מראים שרוב האנשים מחפשים באינטרנט לפני רכישה. בימים האלו, לא רק שהם מחפשים הם גם מתייעצים עם חברים ברשת החברתית. שואלים ומקבלים המלצות והפניות.
הטרנד העדכני בפייסבוק הוא לייצר סדרה של דפים מעוצבים, אחד לכל מוצר או שרות.
למה?
כשאנשים מגיעים לעמוד הנחיתה שלך בפעם הראשונה ויש לך הזדמנות לברך אותם, להרשים אותם בעזרת הסרטון ויש להם כפתור שמאפשר קנייה מידית זה מגדיל את הסיכוי לעסקה מוצלחת.
יצירת דפים שונים לכל מוצר זה אומנם נשמע כמו הרבה השקעה, אך שיחות של הלקוחות יקרו באופן נפרד על כל אחד מהמוצרים שלך, ובסופו של יום אתה תעודד יותר דיונים ומעורבות בפייסבוק לכל אחד מהמוצרים שלך.
תאר לעצמך מספר דפים בהם הלקוחות יכולים "להזמין עכשיו" אתה יכול להגיע ליותר אנשים ולמשוך יותר קליינטים למוצרים שלך.

זו לא שאלה של אם, אלא מתי
תהיה שם לפני המתחרים שלך

זה לא קל לקבוע היכן כדאי להשקיע את המשאבים היקרים שלך. הצלחתך תלויה ביכולת שלך למקד את הזמן והכסף שלך במקומות שבהם אתה עתיד למצוא את התמורה הגדולה ביותר להשקעה.
למעשה הדרך המסורתית להתמודד עם יוזמה עסקית חדשה היא לשאול מה ה ROI, כלומר מה ההחזר על ההשקעה.
בגלל שתחום הפייסבוק הוא חדש לא תוכל לקבל את התשובה הזו מעסקים אחרים שמשקיעים בפייסבוק, אבל אולי כדאי שתשאל את עצמך שאלה אחרת. והיא מה העלות של חוסר פעולה מצידך. כמה זה יעלה לך אם לא תעשה כלום? מה אם אחרים יעשו ויהיו שם ראשונים? כמה זה יעלה לך אם מתחרה שלך יתבסס ברשת החברתית וישאיר אותך מאחור ?
בעסקים הדבר היחידי שקבוע הוא השינוי. תוביל.

FRIENDCASTING
שיווק ויראלי חופשי - האפקט הויראלי של פייסבוק

בכל פעם שמישהו עושה פעולה שקשורה לעמוד שלך, פייסבוק באופן אוטומטי מודיעה לכל החברים שלו מה הוא עשה.
למשתמש פייסבוק ממוצע יש 130 חברים. זה אומר שככל שיותר אנשים מגיבים לעמוד שלך, יותר אנשים יגלו את העמוד דרך החברים שלהם. אפקט ויראלי בחינם!
זה החלום של כל בעל עסק מתגשם.

ככה זה עובד:

  1. גולש מגלה אותך בפייסבוק ומצטרף לעמוד.
  2. החברים שלו אוטומטית מקבלים הודעה שהוא הצטרף לעמוד שלך.
  3. מסתקרנים ונכנסים לעמוד לראות מה זה ונוחתים על עמוד הנחיתה שלך.
  4. אותו חבר מתרשם ממה שהוא מצא בעמוד ומצטרף גם.
  5. חזור על צעדים 2, 3 ו- 4.

איך להפוך מטוב למצויין
תוצאות בטורבו

המפתח להצלחה בפייסבוק הוא בכך שתציע ערך אמיתי שיעורר דיאלוג חיובי ואינטראקציה.
אמנם לא קל לעשות את זה, אבל זה כזה פשוט.
פייסבוק מאפשרת לך להפיץ את ההודעה שלך למליוני אנשים בארץ ובעולם, או באופן ממוקד לקהל היעד שלך.
אם אתה רוצה למקסם את היכולת של עמוד הפייסבוק שלך, אז תוודא שיש לו את הפונקציות שהוא צריך.
זה בדיוק מה שאנו יכולים לעשות עבורך.

תחילת עבודה מיידית! - לחץ כאן ליצירת קשר או שלחו לנו הודעה ישירות לנייד (מצד שמאל)

 

רוצים לבדוק גם בנוגע לפרסום בגרופון ?

אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
דרג פריט זה
(0 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג