ריטרגטינג /רימרקטינג מה זה? איך זה עובד? ולמה זה חשוב לכל מי שמפרסם ברשת?

What is Retargeting?Retargeting שנקרא גם Remarketing היא דרך של פרסום ברשת שמסוגלת להשאיר את המותג שלך במודעות של תנועת גולשים אחרי שאלו כבר עזבו את האתר שלך.

איך זה עובד ?

כאשר הגולש מגיע לאתר שלך, קוד מיוחד באתר משאיר עקבות בדפדפן של הגולש. הקוד משאיר את הקוד ובאופן אנונימי עוקב אחר הגולש שלך בכל רחבי הרשת.
ככה זה עובד: אתה מתקין באתר קוד קצר ולא פולשני (קוד זה נקרא לפעמים פיקסל מעקב) הקוד הזה הוא בלתי מורגש לגולשי האתר שלך ולא משפיע על ביצועי האתר. בכל פעם שגולש חדש מבקר באתר, הקוד משאיר עוגיית דפדפן. לאחר מכן כאשר הגולש מבקר באתרים אחרים ברחבי הרשת, ה"עוגייה" הזו נותנת לספק הריטרגטינג שלך לדעת מתי להציג מודעות, כאשר המערכת מוודאת כי המודעות מוצגות אך ורק לאנשים שביקרו בעבר באתר שלך.

הסיבה ששיטה זו כל כך אפקטיבית היא העובדה שתקציב הפרסום מושקע על גולשים שכבר מכירים את המותג שלך וכבר הביעו עניין בכך שביקרו באתר בפעם הראשונה. זו הסביבה שמפרסמים שמשתמשים בשיטת הרימרקטינג מקבלים החזר על השקעה גבוה יותר מאשר ערוצי פרסום דיגיטליים אחרים.

מה זה ריטרגטינג ?

מתי ריטרגטינג/רימרקטינג עובד באופן המוצלח ביותר?

למרות ששיטה זו הינה שיטה חזקה למיתוג והמרות, היא עובדת הכי טוב אם היא חלק מאסטרטגיה דיגיטלית גדולה יותר.
הדרך הטובה ביותר היא להשתמש בפרסום קונבנציונאלי (ברשת ומחוץ לרשת) כדי למשוך את הגולשים לאתר/לדף הנחיתה, ואז להמשיך לפרסם לגולשים האלו שהביעו עניין בכך שביקרו באתר בעזרת ריטרגטינג.

מה היתרון בריטרגטינג/רימרקטינג ?

כאשר אנו משתמשים בשיטת הרימקרקטינג אנו מפרסמים מחדש לאנשים שכבר נחשפו למותג שלנו. אלו אנשים שכבר לחצו על פרסום שלנו או שביקרו באתר האינטרנט שלנו. ולכן הם קהל ייעד ממוקד יותר עם פוטנציאל גבוה יותר מאשר הגולשים הכלליים באינטרנט.

באפשרותנו גם לסנן בתוך שיטה זו ולפרסם לגולשים שצפו בדף ספציפי באתר שלנו או שלחצו על מודעה ספציפית. לדוגמה: שימו לב שברגע שצפיתם במאמר זה נכנסתם לרשימת הריטרגטינג של דיגיטל פורס. עכשיו אנחנו נפרסם אליכם באופן ממוקד פרסומות בנושא הרימרקטינג.

לסיכום:

שיטת הריטרגטינג / רימרקטינג היא כלי נוסף לפרסום יעיל באינטרנט. כדאי לשלב שיטה זו בתוך מערך פרסום ולא ליישמה לבדה.
ליצירת קמפיין פרסומי יעיל ברשת ניתן להסתייע בשרותינו.

הודעתך
Invalid Input

שם
עליך לרשום את שמך.

עליך למלא את כתובת האימייל.

נייד
עליך למלא מספר טלפון.

אריק דיאמנט

מנכ"ל חברת דיגיטל פורס בע"מ – בניית אתרים ושיווק באינטרנט.

עודכן לאחרונה ב ראשון, 25 ינואר 2015 14:04
ריטרגטינג /רימרקטינג מה זה? איך זה עובד? ולמה זה חשוב לכל מי שמפרסם ברשת? - 5.0 out of 5 based on 1 vote
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
דרג פריט זה
(1 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג