שישי, 13 דצמבר 2013

מה זה דף נחיתה ?

דפי נחיתה

אם יש דבר אחד שיכול לשפר באופן דרמטי את מאמצי השיווק שלך זה יהיה השימוש בדפי נחיתה.

מה זה דף נחיתה ?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמאפשר לך לקבל פרטים מהמבקר דרך טופס לידים. דף נחיתה טוב יכוון לעבר תנועה ספציפית ביותר – לדוגמא מקמפיין באימייל או ממודעה ממומנת (גם בגוגל וגם בפייסבוק) לגבי נושא ספציפי – ובגלל המיקוד ובגלל שיש מאחרי הטופס הצעה מעניינת, יש לך סיכוי גבוה יותר להמיר את המבקר לליד שאיתו ניתן להמשיך תהליך מכירה.

למה דפי נחיתה הם קריטיים להצלחת קמפיין פרסומי ?

חברות רבות מפנות את מאמצי הפרסום שלהן לעבר עמוד הבית של האתר הראשי שלהן. זה פספוס הזדמנות. כשאתם יודעים שתהיה תנועה ספציפית עקב פרסום מסויים לעבר האתר, אפשר להגדיל את הסיכויים להפוך את התנועה הזו לפניות בעזרת שימוש בדף נחיתה ממוקד.

לדוגמא, דמיין שיש לך קמפיין בגוגל או בפייסבוק שקיבו אתה מפרסם את אחד השרותים המרכזיים שלך. כאשר אתה מפנה את התנועה הזו לאתר הבית, בו מוצעים שרותים נוספים ובד"כ מדובר בעמוד עמוס מידע, המבקר לא יודע מה הוא אמור לעשות. מה אתה רוצה שהוא יעשה ? אם אתה יודע מה אתה רוצה שהוא יעשה, תעשה את זה קל יותר עבורו לעשות בדיוק את זה. שלח אותו לעמוד נחיתה בו אתה מעודד אותו לבצע את הפעולה הזו בדיוק. הדבר ישפר את מאמצי השיווק שלך באופן משמעותי.

מה הופך דף נחיתה לכל כך אפקטיבי ?

דף נחיתה אפקטיבי כדאי שיעמוד בתנאים הבאים:

  • ניווט מוגבל – הבאת את התנועה לעמוד בו המבקר יכול לבצע את הפעולה הרצויה. אל תבלבל אותו! הגבל את דרכי היציאה מהעמוד הזה, כך שהמבקר יוכל להתמקד במילוי הטופס שלך.
  • הצעה בעלת ערך – אם יש לך משהו בעל ערך להציע, המבקר ישאיר לך את פרטי ההתקשרות שלו בתמורה להצעה. שאל את עצמך האם ההצעה שלך אטרקטיבית לקהל היעד ותוודא שעמוד הנחיתה מדגים את הערכים בהצעה בעיני הלקוח.
  • מאפשר שיתוף – עודד את המבקרים ללחוץ על "שיתוף" וכך להפיץ את העמוד בחינם לקהל נוסף.
  • קצר וענייני – ככל שהעמוד ארוך יותר, הטופס בעל יותר שדות כך אתה מפחית את אפקטיביות הדף. עמוד קצר וטופס מינימלי יגדיל את אחוז ההמרה שלך.
  • בדיקה, בדיקה, בדיקה – רצוי לייצר מספר דפים שונים ולבדוק איזה מהם הוא האפקטיבי ביותר. לעולם אי אפשר לדעת בוודאות איך יגיבו הגולשים לדף הנחיתה שלך.

כמה עולה דף נחיתה ?

עודכן לאחרונה ב חמישי, 13 נובמבר 2014 00:51
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

עודכן לאחרונה על ידי אריק דיאמנט

דרג פריט זה
(0 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג