שישי, 13 דצמבר 2013

שאלות ותשובות בנוגע לבניית ועיצוב אתרי אינטרנט

שאלות ותשובות בבניית אתרים

אנשים רבים יצרו איתנו קשר על מנת לשאול לגבי בניית אתר אינטרנט חדש או שדרוג האתר הקיים. רבים מהם מעוניינים בבניית אתר חדש לגמרי או בהעברת האתר לשרת אחסון אחר. אספנו עבורכם חלק מהשאלות הנפוצות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט ונושאים הקשורים לאתר האינטרנט.

אם יש לכם שאלה שלא נענתה כאן, או אם תרצו לדבר איתנו לגבי כל נושא הקשור לעולם בניית האתרים, אחסון האתרים או תחזוקת האתר בבקשה תרגישו חופשיים ליצור איתנו קשר על מנת לדון במצב הספציפי שלכם.

Q: כמה זמן לוקח לבנות אתר אינטרנט?

A: לוח הזמנים לבניית האתר מוכתב בדרך כלל על ידי הלקוח. אם יש לכם דדליין אנו נשאף לעמוד בו עבורכם. העיכוב המרכזי בבניית אתר בדרך כלל קשור להעברת התכנים(טקסטים,תמונות) מאת הלקוח אלינו.

Q: האם חייבים להפגש פיזית על מנת לבנות אתר אינטרנט?

A: ברוב המקרים פגישה פיזית אינה תנאי הכרחי ורבים מהפרוייקטים המבוצעים על ידינו הושלמו בעזרת תקשורת וירטואלית כגון אימייל, פייסבוק וטלפון. בתהליך בניית האתר אנו מקימים כתובת זמנית בו תוכלו להתעדכן בזמן אמת בתהליך בניית האתר ולדון איתנו באופן שותף על מנת להגיע לדרישות העיצוביות והפונקציונליות שלכם מהאתר.

Q: לאחר שהושלמה בניית האתר, מה השרותים הנוספים אותם אנחנו מספקים?

A: אנו תומכים באופן מלא באתרים שבנינו וזמינים עבורכם במידה ונתקלתם בכל בעיה או דרישה לגבי האתר. אנו מציעים שרות תחזוקה לאתר כך שהאתר לעולם לא פג תוקף.

Q: האם אני חייב להשאיר את האתר אצלכם לעד, או שבאפשרותי להעבירו לספק אחר שיאחסן את האתר?

A: באפשרותכם להעביר את האתר לחברת אחסון אחרת בכל זמן, לאחר שהסתיימה בניית האתר, אנו נספק לכם את כל החומר הנדרש על מנת להעביר את האתר לאחסון אחר.

Q: באיזה פורמט עלי להעביר את החומרים הכתובים והתמונות הנדרשות לבניית האתר?

A: ניתן להעביר אלינו את החומרים בכל פורמט דיגיטלי קיים.

Q: האם האתר שלי יהיה ידידותי למנועי החיפוש ובעיקר לגוגל?

A: כל האתרים שאנו מייצרים נבנים תוך התייחסות לנושא קידום האתרים ומבנה האתר תואם להנחיות הרשמיות של גוגל. זה יהיה רעיון טוב לבדוק את התאימות לקידום לאחר זמן באופן תקופתי כיוון שמנועי החיפוש משנים לעיתים את החוקים וההנחיות שלהם ובוודאי שתרצו להיות בטוחים שאתרכם מעודכן ותואם להנחיות החדשות.

Q: איך לבחור עם איזה חברה לבניית אתרים לעבוד? למה לבחור בדיגיטל פורס ?

A: ישנם אלפי חברות בניית אתרים – רובן מפרסמות באינטרנט במטרה לשכנע אתכם לבנות את האתר אצלן. באיזה חברה עליכם לבחור? איזה ידע כדאי שיהיה לחברה שתבחרו? קראו עוד מידע לגבי בחירת חברה לבניית אתרים....

Q: אני מנהל עסק קטן/בינוני ורוצה נוכחות אינטרנטית על מנת לקדם את העסק באופן מקצועי ללקוחות חדשים ולהראות כמקצועי יותר ללקוחות קיימים. מה עלי לעשות כדי להשיג מטרה זו?

A: אתם צריכים אתר אינטרנט מקצועי, שם דומיין ואחסון לאתר. אתם גם צריכים שהאתר יועלה לרשת ויקודם במנועי החיפוש.

Q: אם אני בוחר במערכת ניהול תוכן JOOMA – האם אני יכול להיות בטוח שהדפים באתר שלי "ידידותיים" לגוגל?

A: כן! בעזרת תוספים מיוחדים אותם אנו מתקינים, באפשרותכם להיות בטוחים שברשותכם הכלים המתקדמים ביותר לקידום האתר. תוכלו להוסיף תגיות מיוחדות למנועי החיפוש לכל דף באתר באופן ידידותי ואפקטיבי.

Q: שמעתי שישנן הוצאות ו"הפתעות" נוספות רבות הקשורות לבניית אתר אינטרנט. האם זה נכון ?

A: לא. אנו דנים איתכם לגבי כל הדרישות ומתמחרים בהתאם, כך שלאחר שביצעתם הזמנה לבניית האתר המחיר הינו קשיח ולא צצות הפתעות חדשות.

Q: איך אני מעדכן את האתר שלי?

A: ישנם דרכים רבות בהן ניתן לעדכן את האתר. השיטה בה תבחרו לעדכן את האתר תהיה תלויה בכם.

אם יש לכם אתר שלא משתנה באופן תדיר, אז לרוב הפתרון היעיל ביותר יהיה לתת לדיגיטל פורס לעדכן את האתר עבורכם. אך אם מדובר באתר אותו תצטרכו לעדכן באופן שותף אנו נוכל לספק הדרכה לגבי מערכת האתר ולאפשר לכם כלי עדכון עצמאיים לגמרי.

Q: האם אני כבול לדיגיטל פורס עבור תחזוקה ועדכונים לאתר?

A: לא. לאחר בניית האתר הוא שייך לכם. וכיוון שהאתר בנוי בטכנולוגיית הקוד הפתוח באפשרותכם לבחור כל גורם אחר להמשך העבודה על האתר – למרות שאנו מעדיפים לחשוב כי תהיו מרוצים מהשרות שלנו ותמשיכו להעזר בנו לכל השינויים או תחזוקת האתר.

Q: האם האתר יראה לכולם באופן דומה?

A: האתר שלכם יראה מעט אחרת בהתאם לדפדפן, רזולוציית המסך ושאר הגדרות התלויות במחשב של הגולש. אנו מתכננים את האתר כך שיתאים לכל הדפדפנים המובילים. באופן וודאי עם התקדמות ושינויים בטכנולוגיה כל אתר יצטרך לבסוף לעבור התאמות בזמן מסויים בעתיד.

Q: האם אתם מספקים לנו פתרון כולל החל משלב התכנון ועד אחסון ותחזוקת האתר?

A: כן – אנחנו חברה המספקת פתרון שלם לצרכי האינטרנט. תשכחו מהמצב בו אינכם יודעים למי לפנות כאשר יש בעיה – אנחנו יכולים לרשום עבורכם את שם הדומיין, לבנות את האתר, לספק אחסון אתרים עוד.

Q: האם אתם מבטיחים שהאתר שלי יהיה 100% זמין ברשת?

A: אף חברת אחסון לא יכולה להבטיח 100% זמינות. אולם אנו גאים לספר כי האתרים שלנו נהנים מזמינות של מעל 99% לאורך שנים. במקרה בו יש תקלה בשרת, אנו מחזיקים בגיבויים הנדרשים לטיפול בבעיה במהירות מרבית.

Q: האם אתם משתמשים באנימציות פלאש בעיצוב האתר?

A: כן, אנו משתמשים בפלאש אם וכאשר נדרש. חשוב לציין כי יש פעמים בהן אנימציות פלאש הן נכס חשוב אך זה יהיה לא חכם להשתמש בפלאש ליצירת האתר כולו או אפילו דפים שלמים באתר כיוון שמנועי החיפוש אינם יכולים לקרוא את התוכן הנמצא בפלאש ולכן המילים והאנימציות בפלאש לא יופיעו באינדקס של מנועי החיפוש.

בדרך כלל זה יהיה נכון להשתמש בפלאש בבאנרים, פרסומות או הדגמות ולשלב את הפלאש בתוך דפים שכוללים גם טקסט חי. כך מנועי החיפוש יוכלו לאנדקס את האינפורמציה.

Q: האם אקבל כתובות מייל תחת שם האתר?

A: באפשרותנו לספק כתובות מייל תחת שם האתר כגון: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Q: האם אקבל הדרכה לתפעול האתר ומערכת הניהול?

A: מערכת הניהול הינה ידידותית ואינטואיטיבית. אנו נעבור איתכם על מסכי המערכת לאחר בניית האתר. אם במהלך עדכונים באתר תתקלו בשאלות, אנו זמינים במייל ובטלפון לכל שאלה.

Q: כמה יעלה לי אתר אינטרנט?

A: העלויות לבניית אתר אינטרנט משתנות בהתאם למורכבות האתר. אתר קטן הכולל רק מספר דפים סטטיים יעלה החל מ 1500 שקל ואתר מורכב הכולל מערכת ניהול או חנות וירטואלית יכול להגיע גם ל 15,000 שקל. אם תיצרו איתנו קשר אנו נדון איתכם לגבי האתר המתאים לכם ונשלח הצעת מחיר מדוייקת.

Q: כמה דפים יכולים להיות באתר שלי?

A: ככל שתרצו. מנקודת מבטו של מנוע החיפוש - כמה שיותר יותר טוב.

Q: כבר יש לי אתר אינטרנט ואני צריך לעדכן אותו, האם תוכלו לעזור לי?

A: כן. אנו נשמח לראות את האתר הקיים ולתת הצעת מחיר לעדכונו או שדרוגו.

Q: מה אם לא אוהב את עיצוב האתר שתציעו לי?

A: אם לא תאהבו את העיצוב שנציע לכם, אנו נדון איתכם לגבי עיצוב חדש. לא נרצה לחשוב שאינכם מרוצים מהתוצר הסופי. מטרתנו היא לעצב אתר שיתאים לדרישות שלכם וכזה שתהיו מרוצים ממנו לגמרי.

Q: למה לבחור בדיגיטל פורס כחברה שתקים עבורי את האתר? מה מיוחד באתרים שנבנים על ידי דיגיטל פורס ?

A: אנו מתכננים אתרים שיהיו ידידותיים למשתמש. אתרים המושכים מבחינה ויזואלית. תכנון קריאטיבי שגם מספק פונקציונליות מעולה. אנו מקימים אתרים ללקוחות כבר מעל 5 שנים ונמצאים בעסקים כ 12 שנה.

Q: מי יהיה בעל האתר לאחר שתסתיים בניית האתר?

A: האתר יהיה שייך לכם – אנו נעביר אליכם העתק של האתר. מידע נוסף לגבי הבעלות על האתר.

עודכן לאחרונה ב שלישי, 30 דצמבר 2014 01:15
שאלות ותשובות בנוגע לבניית ועיצוב אתרי אינטרנט - 5.0 out of 5 based on 3 votes
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

עודכן לאחרונה על ידי אריק דיאמנט

דרג פריט זה
(3 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג