שישי, 13 דצמבר 2013

בחירת שם לדף הפייסבוק העסקי שלנו – איך בוחרים שם מוצלח לעמוד הפייסבוק העסקי ?

בחירת שם לדף הפייסבוק

בחירת שם לדף הפייסבוק שלנו זו אחת המשימות הקריטיות ביותר להצלחה בפייסבוק. בחירה לא טובה יכולה להכשיל את המאמצים שלנו ועלולה להשאיר את הדף שלנו נידח ללא מבקרים. אז איך בוחרים שם לדף הפייסבוק?

ישנם מספר גורמים שכדאי לנו להתחשב בהם כאשר אנו בוחרים שם לדף הפייסבוק שלנו:

  • השם יהיה כתוב בכל פרסום בפייסבוק הכולל את הדף שלנו ובכל פוסט שנרשום.
  • כאשר יחפשו אותנו בחיפוש בפייסבוק החיפוש מחפש לפי שמות הדף.
  • דף הפייסבוק שלנו יופיע בחיפושים בגוגל והרכיב המרכזי הוא שם הדף.
  • כאשר הדף שלנו עובר את 200 האוהדים לא נוכל לשנות יותר את שם הדף.

 

ההמלצה שלנו היא לכלול את שם העסק בשם הדף, ולהוסיף תאור קצר הכולל את מילות המפתח המרכזיות שלנו.

לדוגמא עסק הנקרא "פייסבוקון" העוסק בבניית דפי פייסבוק מעוצבים יקרא "פייסבוקון דפי פייסבוק מעוצבים". לפעמים נרצה גם לכלול את שם העסק באנגלית.

עלינו להתחשב באופן בו עשויים הגולשים לחפש את העמוד שלנו בפייסבוק. אם מכירים אותנו בשם עסק מסויים, שם זה צריך להכלל בשם הדף אחרת הוא לא יופיע כאשר יחפשו אותנו. חשוב לדעת שהחיפוש בפייסבוק שונה מהחיפוש בגוגל. גוגל יודע להציג תוצאות בתוך ההקשר ופייסבוק מציג תוצאות בדיוק כמו שהן נרשמות (נכון ל 1/2/2013 יתכן שישתדרג בעתיד). לכן אם שם העסק שלנו הוא "המרכז לעסקים הקטנים" ומישהו חיפש בפייסבוק "מרכז עסקים קטנים" יתכן מאוד שהוא לא ימצא אותנו.

כדי לבחור את מילות המפתח המרכזיות שלנו נשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל. תמיד עדיף לבדוק כמה חיפושים מבצעים בגוגל על המילים שנרצה מאשר לנחש. בדוגמא שלפנינו בחרנו להשתמש בביטוי "דפי פייסבוק" במקום "עמודי פייסבוק" בעזרת השימוש בכלי מילות המפתח.

שם הדף יופיע בכל פעילות שלנו בפייסבוק, עלינו לזכור שכדי שתהיה פעילות ויראלית (מעורבות גולשים) על השם שבחרנו להיות ידידותי ולא פרסומי מדי או ארוך מדי. אם נעמיס מילות מפתח בלי קשר הגיוני סביר להניח שגולשים לא ירצו ללחוץ לייק על הפוסטים שלנו. אז להמנע משם כמו : "פייסבוקון - דף דפי פייסבוק מעוצבים עמודי פייסבוק מיניסייט בפייסבוק" – אמנם שם כזה יכול לעזור מול מנוע החיפוש עצמו אך יעבוד לרעתנו בעיני הגולשים וכתוצאה מכך גם בעיני מנוע החיפוש.

בגלל שהדף כן יופיע בחיפושים לפי הביטויים המופיעים בשם הדף חשוב שנכלול לפחות ביטוי אחד ולכן את הביטוי החשוב ביותר, רק לא להגזים.

פייסבוק מרשה לנו לשנות את שם הדף בתחילת דרכו (עד שהדף צובר מעל 200 לייקים) לכן כדאי שנתנסה בהתחלה עם מספר שמות. נציב שם ונראה איך זה נראה בעין. נציב קצת פוסטים, נשאל חברים וניתן לשם לדגור קצת זמן. הדבר יתן לנו פרספקטיבה ויעזור לנו להגיע לשם הסופי של העמוד.

לסיכום בנושא בחירת שם לדף הפייסבוק:

נושא בחירת השם לעמוד הפייסבוק הוא קריטי ביותר להצלחה בפייסבוק ולכן כדאי להשקיע בנושא מחשבה ותכנון. מקווה שמאמר זה סייע בעדכם ויעזור לכם להמנע מטעויות נפוצות בבחירת שם לדף העסקי שלכם.

ניתן להתייעץ עימי באופן פרטני לגבי בחירת השם לעמוד שלכם.

בהצלחה בעסקים!

אריק דיאמנט

מנכ"ל חברת דיגיטל פורס – מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי

שם
עליך לרשום את שמך.

עליך למלא את כתובת האימייל.

נייד
עליך למלא מספר טלפון.


Invalid Input

עודכן לאחרונה ב ראשון, 20 יולי 2014 02:46
בחירת שם לדף הפייסבוק העסקי שלנו – איך בוחרים שם מוצלח לעמוד הפייסבוק העסקי ? - 5.0 out of 5 based on 1 vote
אריק דיאמנט

נכתב על ידי: 

מומחה בתחום השיווק באינטרנט ובניית אתרי אינטרנט. לאריק נסיון של מעל לעשור בסיוע ללקוחותיו להגדיל הכנסות בעזרת רשת האינטרנט. בשנת 2004 הקים אריק את חברת דיגיטל פורס - מחזקים עסקים בכוח דיגיטלי.

בקרו את אריק פרופיל גוגל+ | בפייסבוק | LinkedIn

שלח אלי אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

עודכן לאחרונה על ידי אריק דיאמנט

דרג פריט זה
(1 )

המדריך להקמת עמוד פייסבוק

זמין עכשיו חינם להורדה

המדריך להקמת עמוד פייסבוק עסקי

להורדת המדריך!

הנצפים ביותר

לאחרונה מהבלוג